VetOptimize Kedi ve Köpekler İçin Erken Teşhis Çiş Pedi 3'lü Paket

VetOptimize Kedi ve Köpekler İçin Erken Teşhis Çiş Pedi 3'lü Paket Nedir?

VetOptimize renk değiştiren özel çiş pedi, kedilerde ve köpeklerde sıklıkla görülen idrar yolu enfeksiyonu, su eksikliği, böbrek taşı, diyabet vb. hastalıkların erken teşihis edilmesini sağlamak amacıyla kullanılmaktadır. VetOptimize erken teşhis çiş pedi köpeklerin ve kedilerin sağlık durumuna göre renk değiştiren yapıya sahiptir.

VetOptimize Kedi ve Köpekler İçin Erken Teşhis Çiş Pedi 3'lü Paket Özellikleri Nelerdir?

• VetOptimize markasıdır.
  • Kendi üretimimizdir.
  • 4 tarafı bantlı olup, pedin yüzeye sabitlenmesini sağlar.
  • Kedi ve köpeklerde kullanılır.
  • Pratik ve kolay kullanım sağlar.
  • Hayvanın sağlık durumuna göre renk değiştiren özelliği vardır.
  • Yüksek emici dokuya sahiptir.
  • Çiş pedi belirgin olarak renk değişimlerinin gözlemlenmesini sağlar.
  • Klinik onaylıdır.
  • 1 paket içerisinde 3 adet çiş pedi bulunur.

VetOptimize Kedi ve Köpekler İçin Erken Teşhis Çiş Pedi 3'lü Paket Renk Özelliği Nasıldır?

VetOptimize erken teşhis çiş pedi kedi ve köpeklerde kullanılmaktadır. Kedi ve köpeğin sağlık durumuna göre erken teşhis çiş pedi renk değiştirmektedir. Erken teşhis pedinde görülecek renkler ise şu şekildedir;

VetOptimize Kedi ve Köpekler İçin Erken Teşhis Çiş Pedi Renk Tablosu

Sağlıklı

Sağlıksız

Kedi ve köpek erken teşhis çiş pedi kullanımında çiş pedi üzerinde sarı ve açık tonları haricinde başka renk görülüyor ise veteriner hekim ziyareti yapılması önerilmketedir.

VetOptimize Kedi ve Köpekler İçin Erken Teşhis Çiş Pedi 3'lü Paket Kullanım Talimatı Nedir?

• Kedinizin veya köpeğinizin idrarını yapacağı alana seriniz.
  • Kedinizin veya köpeğinizin idrarını yaptığı bölgeyi kutu üzerinde yer alan tablodaki renkler ile kıyaslayınız. Açık sarı ve koyu sarı renk tonları kedi veya köpeğinizin sağlıklı olduğunu göstermektedir.

NOT: Bu renklerin dışında farklı renler oluştuğu takdirde veteriner hekiminize başvurmanız önerilmektedir.

VetOptimize Kedi ve Köpekler İçin Erken Teşhis Çiş Pedi 3'lü Paket Muhafaza Şartları ve Raf Ömrü Nasıldır?

• Erken teşhis çiş pedinin ambalajını ışıktan ve nemden uzakta muhafaza ediniz. Raf ömrü üretim tarihinden itibaren 1 yıldır. Ürün açıldıktan sonra ise 1 ay içerisinde kullanılmalıdır.

DİKKAT

VetOptimize erken teşhis çiş pedi, veteriner hekiminiz tarafından yapılan kontrollerin yerine geçmez! Asla veteriner hekim muayenesinin yerine kullanılamaz! Çiş pedinin renginde, tabloda gösterilen ve hastalık belirtisi anlamına gelen bir değişiklik olmamasına rağmen kedinizin veya köpeğinizin hastalığından şüpheleniyorsanız, mümkün olan en kısa sürede veteriner hekiminize başvurmalısınız.

DİKKAT:

• Bu çiş pedi, idrardaki tüm anormallikleri tespit edemez.
  • Veteriner hekimler tarafından hasta takibi amaçlı önerilir.
  • Yüksek emici dokuya sahiptir.
  • Belirgin renk değişimleri sunar.
  • Tüm kedi ve köpek cinsleri için uygundur.
  • Her yaşta kediler ve köpekler için kullanılabilir.