Lütfen Dikkat: VetOptimize marka ürünler yalnızca veteriner klinikleri tarafından satılmak üzere tasarlanmıştır ve sadece bu amaca hizmet etmektedir. Klinikte satılan VetOptimize ürünlerin Petshop, e-ticaret pazaryerleri platformları gibi fiyat rekabeti oluşturan tüm platformlarda satışı olması hem klinik hem marka itibarı açısından uygun değildir. VetOptimize marka ürünleri alan klinikler bu kısıtlamayı kabul etmiş sayılır.

VetOptimize Eye Cleaner Solution (Kedi ve Köpekler İçin Gözyaşı Leke Temizleyici) 50 ML Nedir?

VetOptimize Eye Cleaner Solution göz yaşı lekelerini çıkarmak için formüle edilmiş üründür. VetOptimize Eye Cleaner Solution kedi ve köpeklerde göz yaşı lekelerinin çıkartılmasında kullanılmaktadır.

VetOptimize Eye Cleaner Solution (Kedi ve Köpekler İçin Gözyaşı Leke Temizleyici) 50 ML Özellikleri Nelerdir?

• VetOptimize markadır.
  • Kedi ve köpeklerde kullanılı yapılır.
  • Kedi ve köpeklerde oluşan gözyaşı lekelerini gidermek içindir.
  • Kolay ve pratik kullanımlıdır.
  • Gözyaşı lekelerinin temizlenmesi içindir.
  • Ürün 50 ml boyutuna sahiptir.
  • Sitemizde görülen fiyat 1 adet içindir.

VetOptimize Eye Cleaner Solution (Kedi ve Köpekler İçin Gözyaşı Leke Temizleyici) 50 ML Kullanım Şekli ve Dozu Nasıldır?

Ürünün özel damlalığını kullanarak, pamuk çubuğa, gazlı beze veya pamuk parçasına az miktarda VetOptimize Eye Cleaner Soluiton damlatılır ve gözün çevresindeki lekeli, kirli alanlar hafifçe silinir. Temizlemede her göz çevresi için ayrı bir pamuk çubuk, gazlı bez veya pamuk kullanılmalıdır. Temizleme sırasında ürünün gözle temas etmemesine dikkat edilmelidir. Uygulamadan sonra temiz bir gazlı bez veya pamukla uygulama yeri kurulanmalıdır. Oluşmuş lekeleri gidermek için 1 hafta süreyle günde3 defa uygulama yapılmalıdır. Sonrasında leke oluşumunu engellemek için haftada 1 - 2 defa düzenli olarak kullanılmalıdır. Uygulamaya irritasyon görülmesi halinde son verilmelidir. İnatçı ve ciddi durumlarda veteriner hekime danışılmalıdır.

VetOptimize Eye Cleaner Solution (Kedi ve Köpekler İçin Gözyaşı Leke Temizleyici) 50 ML Bileşimi Nedir?

• Renksiz çözelti
  • Propilen Glikol
  • Borik Asit
  • Sodyum Lauril Sülfat
  • Kokomidopropil Betain
  • Kokoglukosid
  • Aloe Vera Ekstraktı
  • Metil Sulfonil Metan
  • Polisorbat 20
  • Metil Paraben ihtiva eder.

VetOptimize Eye Cleaner Solution (Kedi ve Köpekler İçin Gözyaşı Leke Temizleyici) 50 ML Muhafaza Şekli ve Raf Ömrü Nedir?

• Kuru ve serin bir yerde, direkt güneş ışığından korunarak muhafaza edilmelidir. Dondurulmamalıdır.
  • Raf ömrü üretim tarihinden itibaren 2 yıldır.

**İSTENMEYEN YAN ETKİLER**

Kullanım şekline uygulduğu taktirde istenmeyen / yan etki görülmez.

** HEDEF OLMAYAN TÜRLER İÇİN UYARILAR**

Hedef olmayan türlerde kullanılmamalıdır.

** GENEL UYARILAR**

Direkt güneş ışığından ve ısıdan koruyunuz. Her kullanımdan sonra kapağını kapatınız. Çocukların ve hayvanların ulaşamayacağı yerlerde bulundurunuz. Göz damlası olarak kullanmayınız. Kabuk bağlamış veya açık yaralar üzerinde kullanılmamalıdır. Yiyecek, içecek maddelerinden uzakta saklayınız. Göze temas halinde bol su ile yıkayınız. Kullanım öncesinde ve sonrasında ellerinizi yıkayınız.

**UYGULAYICININ ALMASI GEREKEN ÖNLEMLER**

Ürünün vücuda ve göze temasından kaçınılmalı, temas halinde bol su ile yıkanmalıdır.